Eerste uitstapje & update Singapore - Reisverslag uit Phi Phi Don, Thailand van Ilene Brouwershaven - WaarBenJij.nu Eerste uitstapje & update Singapore - Reisverslag uit Phi Phi Don, Thailand van Ilene Brouwershaven - WaarBenJij.nu

Eerste uitstapje & update Singapore

Blijf op de hoogte en volg Ilene

14 Februari 2014 | Thailand, Phi Phi Don

Deze week is alweer de zesde week van mijn verblijf in Singapore, en het gaat tot nu toe echt ontzettend snel. Over een week begint de recessweek hier alweer, en over een aantal dagen komt mijn lieftallige familie al op bezoek ! Allebei dingen om naar uit te kijken.
De afgelopen paar weken zijn in een flits voor bij gegaan.
Chinese NY was een hele ervaring om mee te maken; veel versieringen, eten en op CNY avond mooi vuurwerk bij Marina Bay ! Sowieso zijn feestdagen hier vrij populair, op dit moment zijn alle Valentijns optredens/kraampjes/festiviteiten in volle gang. Singpore zelf bevalt nog steeds goed, helaas heeft wel het lekker zomerweer plaats gemaakt voor wat benauwder tropisch weer, maar als ik naar de koud in Europa/VS kijk heb ik helemaal niks te klagen hier.

Naast dat Singpore zelf natuurlijk een hele ervaring is, is de regio Zuid- Oost Azie ook een hele bijzondere, en een die ik graag verder wil leren kennen. Tot nu toe ben ik op een (korte) reis buiten Singapore geweest; namelijk naar Krabi en de Ko Phi Phi eilanden in Thailand. Deze eiland zijn een populaire vakantiebestemming vanwege natuurlijk het lekker weer, mooie stranden, felblauwe water en het goedkope leven ( 2 euro voor een uitgebreide maaltijd).
Het was erg leuk om weer een kleintje meer van deze regio te zien, en ik kan niet wachten om meer te gaan ontdekken, zover tot nu toe natuurlijk de studie het toelaat , daarvoor ben ik hier natuurlijk tenslotte, toch ? ;)

Liefs,

Ilene

  • 14 Februari 2014 - 08:39

    Anniek:

    Niet te geloven dat je alweer 6 weken daar bent. Zo te horen heb je het prima naar je zin. De hartelijke groeten vanuit het druilerige Tilburg. En binnenkort een heeeeel fijne tijd gewenst met de andere VBH-tjes.

  • 23 Februari 2014 - 20:41

    Lisa D:

    Zooo ik ben weer kind of up to date! Superleuk om je blogs te lezen. Volgens mij vermaak je je prima daar, fijn om te zien :) Ik wil wel heeeel graag met je bijkletsen hoor! Geniet ervan kindeke. Veel liefs!

  • 28 Februari 2014 - 11:08

    Caitlin:

    Aaah ja ik zat net je foto's te bekijken op fb en dat ziet er echt goddelijk uit! Ik wil ook op exchange naar Singaporeee. Post weer eens een blogje als je tijd hebt, want ik ben benieuwd naar je avonturen!!
    Kuskus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilene

Actief sinds 03 Dec. 2013
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 8045

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 01 Juni 2014

Exchange Singapore

Landen bezocht: