Reis + Aankomst Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ilene Brouwershaven - WaarBenJij.nu Reis + Aankomst Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ilene Brouwershaven - WaarBenJij.nu

Reis + Aankomst Singapore

Blijf op de hoogte en volg Ilene

10 Januari 2014 | Singapore, Singapore

Mijn reis naar Singapore begon al bijzonder; Vlak voordat ik door de paspoort controle wilde gaan werden wij aangesproken door een vertegenwoordiger van HelloGoodbye met de vraag of ze ons mochten interviewen, zo'n kans op op nationale televisie te komen laat je natuurlijk niet lopen. Benieuwd of ons interview ook daadwerkelijk gaat worden uitgezonden. Ondanks een uurtje vertraging tot nu toe een prima vlucht; veel beenruimte, dekentje, kussentje en een ruim tv aanbod, wat wil een mens nog meer ?!

Omdat helaas de vertraging van mijn vlucht naar Dubai nog iets verder uitliep, omdat we pas laat mochten landen, moest ik een sprintje trekken naar de volgende gate. Gelukkig wel op tijd, nu maar wat slaap proberen te pakken tijdens de volgende vlucht.

Op dit moment ben ik bijna twee dagen in Singapore. Tot nu toe vooral druk bezig met settelen in mijn nieuwe kamer en papierwerk invullen voor de universiteit. De campus is vrij groot als je deze vergelijkt met mijn Nederlandse campus, er rijdt zelfs een gratis shuttle bus rond die je van de ene naar de andere faculteit brengt. Ook ben ik druk bezig met mij aan te passen aan het weer ( +/- 28 graden en redelijk benauwd, het schijnt nog warmer te worden de komende maanden ..), het tijdsverschil met Nederland ( 7 uur, mijn excuses voor degene die midden in de nacht berichten van mij ontvangen, het is hier dan s'ochtends/begin van de middag) en aan het eten ( vrij veel keus en ook erg lekker, maar wel erg pittig ). Ook zijn er de komende dagen nog veel introductie activiteiten georganiseerd door de universiteit, ben benieuwd.

Veel liefs vanuit het verre Singapore.

  • 10 Januari 2014 - 09:44

    Lisaaa:

    Ahhhhh leeeuk een blog!

  • 10 Januari 2014 - 10:10

    Lisa K! :

    Leuk Ilene! Geniet maar van het weer want hier is het KOUD! Xxx

  • 10 Januari 2014 - 10:34

    Caitlin:

    Leeeuk! Ben heel benieuwd hoe je het daar gaat hebben :D

  • 10 Januari 2014 - 13:19

    Nora Hoeke-Dijkstra:

    Vooral veel verslagjes voor ons schrijven hoor!
    Zo leuk om iets van je te horen. Straks kom je terug en spreek je misschien Engels met een Chinees accent....
    Succes met alles!

  • 10 Januari 2014 - 19:16

    Willeke:

    Stoer hoor! Super om te kunnen skypen, dat ging makkelijk en het geluid was prima. Volgens mij ga jij de komende maanden niet koken, maar lekker al dat spannende voedsel uittesten.

  • 10 Januari 2014 - 19:48

    Jacqueline Doorn:

    Hi Ilene leuk om je verslag te lezen.
    Heel veel succes met alles daar in Verweggistan
    Groetjes

  • 10 Januari 2014 - 20:48

    Angerique:

    Ha ilene, we leven met je mee, leuk om te lezen hoe het met je gaat! Bij jou wordt het wa
    rmer, hier kouder. Tot nu toe ging het goed, dat kunnen ze je niet meer afnemen, die belevenis van de heenreis en aankomst. Succes weer verder, angerique en fam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilene

Actief sinds 03 Dec. 2013
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 8052

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 01 Juni 2014

Exchange Singapore

Landen bezocht: